9 Şubat 2016 Salı

KİTAP YORUMU: AZİZ NESİN HAVADAN SUDAN

Yolculukta bana eşlik eden kitabım Aziz Nesin'den Havadan Sudan... İnsan İnsana Benzer adlı bölümü ısrarla okumanızı tavsiye ediyorum.
Kitap yorumu:
Size anlatamayacağım kadar keyif veren bir kitap. Kısa hikayeleri okurken her birinde bir roman bitirmişsiniz gibi hissediyorsunuz. Kahkahalarımın ardı arkası kesilmezken yeri geliyor durup düşünüyorum. Bir çırpıda biti verdi ve çok pişmanım keşke daha önce okusaydım. Yaklaşık 1 senedir rafta duruyordu hakkını verememişim kitabın. Beni en çok güldüren hikaye Hele Hele'ydi. Gerçeklerin mizahi şekilde anlatılmasına bayıldım.
ŞİŞMANIM VE KİTAP OKUMAYA BAYILIYORUM 😊😊😊


2 yorum:

  1. Aziz Nesin'in kitaplarına bayılıyorum bu kitabı okuma fırsatı daha önce hiç bulamamıştım mutlaka okuycam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken dikkat et çünkü kahkahalarını tutamayabilirsin. 😂

      Sil