16 Şubat 2016 Salı

ŞİŞMAN KIZIN SABAH SPORU

Sabahları yataktan kalkmaya üşenenlerdenim. Saatlerce yatakta kalabilirim fakat bu beni hantallaştırır.  Okulum, dersanem ve derslerimden vakit kalmıyor bu yüzden pek spor yapamıyorum. Uykumdan 20 dakika kısarak servise 500 metre kadar yürüyorum. Staj günlerimdeyse 2 durak ileriden binip 2 durakta önce iniyorum. Yaptıklarım küçük ama faydalı şeyler. Bacaklarım eskisi gibi ağrımıyor hatta şekilleniyor. Boş bulduğum tüm vakitleri yürüyerek geçiriyorum. Hava yağmurlu veya karlıysa evde yürüyorum. Okula ve ya dersaneye gitmediğimde hava nasıl olursa olsun en az 2 kilometre yürüyorum. Yolda canım sıkılmasın diye şarkı dinliyorum ve yanımda mutlaka içecek bir şeyler bulunduruyorum.

Bu gün içtiğim içecek: Doğadan Yeşil Çay Elmalı. Tadı güzel ve harareti alıyor.

Şarkı listem:
Adele-Hello
Adele-Million Years Ago
Athena-Skalonga
Balthazar-Do Not Claim Them Anymore
Bulutsuzluk Özlemi-Sözlerimi Geri Alamam
Demet Sağıroğlu-Arnavut Kaldırımları
Gece-Bomonti Sokakları
Hozier-Take Me To Church
Hozier-Work Song
Kaç Canım Kalmış-Kafamı Hissetmiyorum
Kovacs-My Love
Pharrell Williams-Freedom
Yüzyüzeyken Konuşuruz-Ateş Edecekmisin
Yüzyüzeyken Konuşuruz-Konuşacak Şeyler Var
Yüzyüzeyken Konuşuruz-Onbeş Dakika


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder